Kehras Circle K peatas ajutiselt 98 bensiini müügi
Circle K teenindusjaamades, sealhulgas Kehrast, peatati ajutiselt 98 bensiini müük
Kehras ja mõnes teiseski Circle K teenindusjaamas bensiini tankides märgata kerget segadust. Nimelt peatas Circle K ajutiselt 98 bensiini müügi pärast riket oma terminalis kütuse väljastamistorustikus. See ootamatu juhtum tõi kaasa kvaliteediprobleeme ja tekitas muret nii mõnelegi.
Circle K tähelepanelikud kliendid tabasid midagi ebatavalist. Mõned neist märkasid, et kütuse kvaliteet ei olnud päris see, millega nad harjunud olid. Nad ei lasknud end sellest heidutada ja võtsid ühendust Circle K meeskonnaga, et häirekella anda.
Circle K Eesti mootorikütuste müügidirektor Raimo Vahtrik ütles: „Täname kliente, et nad meile probleemist teada andsid, tänu millele saime väga kiiresti tegutseda ja kütuse edasise müügi neis jaamades peatada.“
Circle K esindajad teatasid, et rike leidis aset nende kütuse väljastamisterminalis, mis põhjustas mõningates teenindusjaamades 98 bensiini kvaliteedi languse. Olukorra tõsidust arvestades otsustati kohe reageerida ja peatada ajutiselt 98 bensiini müük, kuni probleemide allikas ja ulatus on selgitatud.
Nagu ikka, kui sellised probleemid juhtuvad, tekivad küsimused ja hirmud. Paljud autojuhid olid mures oma autode terviklikkuse pärast. "Ma võin veel leppida sellega, kui kütuse hind tõuseb, aga kui see mõjutab minu auto tööd, siis see on tõsisem teema," ütles üks murelik klient Kehras.
Kütusemüügi taastamine toimub järk-järgult, sõltuvalt kvaliteedikontrolli tulemustest. “Loodame, et suudame kõik teenindusjaamad avatuks saada nädala jooksul. Palume klientidelt kannatust ja mõistmist,” lisab Circle K esindaja.
Samas aga kutsutakse üles kõiki, kellel on tekkinud kütusega seotud probleeme, võtma otseühendust Circle K klienditeenindusega. “Kui teie auto on rikkis või tunnete, et kütusega on olnud probleeme, võtke meiega ühendust. Tahame kindel olla, et kõik probleemid laheneksid kiiresti ja tõhusalt.”
Olukorda saab kirjeldada ka kui õppetundi kõikidele kütusemüüjatele, et kvaliteedikontroll ja hoolikas jälgimine on äärmiselt olulised. Õnneks reageeris Circle K kiiresti, mis annab lootust, et sellised juhtumid ei kordu.
Kehtib vanasõna: "Ettevaatus on parem kui kahetsus." Selle juhtumi puhul näeme, et kiire ja läbimõeldud reageerimine võib päästa palju probleeme ning aidata kaasa paremale teenindusele ja rahulolevamatele klientidele.
Info Circle K veebilehelt.